Lengyel meló

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • enamel (törölt): Respect. De hogy népszerű ezzel nem leszel, az 7cencség. :) (2011.02.14. 14:56) Az arany középszer
  • Gundel a Marson (törölt): Nostehát: Az áldozat azt mondta, hogy ő már megbocsátott. Azaz lezárta magában a dolgot. Innentől... (2010.01.26. 19:17) Pedofília és Polanski
  • Gundel a Marson (törölt): Na, ebbe majd bekapcsolódok. Jó hosszú cikk. Polanski nem pedofil. Egyelőre ennyit. (2010.01.25. 20:46) Pedofília és Polanski
  • szomorutojas: @tesz-vesz: a szomorú szó szerintem nagyon szép, van benne valami a hangulatfestô szavakból. Illes... (2010.01.24. 12:57) Pedofília és Polanski
  • tesz-vesz: @szomorutojas: és miért lettél szomorú? (2010.01.23. 21:58) Pedofília és Polanski
  • Utolsó 20

Kultúra

az elfoglalt ügyfeles

2007.06.28. 12:22 :: szomorutojas

A kolléga nem tudja átvenni a hívást mert ügyfél van nála, de azt kérdezi, hogy megkapta -e a választ levélben, és ma már nem is fog tudni beszélni, majd holnap keresse, ha már megkapta a levelet.

Ezt a szépséges üznetet telefonba mondta nekem egy ügyfélszolgálatos.

A Credit Service Zrt. olyan cég, ahol a Kockázatkezelésiigazgatóúrnak nincs neve (vajon hogy szólítják meg ebédidôben Kocki? Kockázatkezikém, add ide sót, kérlek! ), az egyetlen kommunikációképes ember pedig ügyetlenül bujkál az ügyfél elôl (neki legalább van neve). Amikor az ügyfélszolgálatot hívtam, oly mértékû csend volt a telefonban, hogy szinte éreztem, én vagyok az újkapu, a telefon túloldalán meg néznek engem.

Mindenesetre az a telefonfelvevôkolléga, akit az én ügyfélszolgálatosom felkért a hazudozásra olyan ügyetlenül hazudik, hogy ehhez képest a sánta kutya versenyagár.

Tuti hogy a levélben küldött válasz egy cirkalmas nem, de miért nem tudják ezt telefonon elmondani? Bár a múltkor sem voltam kedves, ráadásul visszakérdeztem, és ez félelmetes lehet számukra. Remélem írásban ügyesebben beszélnek félre, mint szóban, gondolom ezért van nála ma egész nap ügyfél, nem akar ellentmondásba keveredni a Kockázatkezelésigazgatóúr fedônevû titkosügynökük által fogalmazott levéllel. Már ha a névtelen ember egyáltalán tud írni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr74409333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása