Lengyel meló

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • enamel (törölt): Respect. De hogy népszerű ezzel nem leszel, az 7cencség. :) (2011.02.14. 14:56) Az arany középszer
  • Gundel a Marson (törölt): Nostehát: Az áldozat azt mondta, hogy ő már megbocsátott. Azaz lezárta magában a dolgot. Innentől... (2010.01.26. 19:17) Pedofília és Polanski
  • Gundel a Marson (törölt): Na, ebbe majd bekapcsolódok. Jó hosszú cikk. Polanski nem pedofil. Egyelőre ennyit. (2010.01.25. 20:46) Pedofília és Polanski
  • szomorutojas: @tesz-vesz: a szomorú szó szerintem nagyon szép, van benne valami a hangulatfestô szavakból. Illes... (2010.01.24. 12:57) Pedofília és Polanski
  • tesz-vesz: @szomorutojas: és miért lettél szomorú? (2010.01.23. 21:58) Pedofília és Polanski
  • Utolsó 20

Kultúra

Retro

2008.05.28. 15:05 :: szomorutojas

Katt katt kitt-katt katt pupupupup krkrkrrk katt katt katt katt kitt-katt klutty katt katt katt.

Lett egy írógép az irodában.
Üvegpohárból iszom a kávét.
Telexet nem kaptam.

Az írógép hangja kellemes régi iroda-emlékeket idéz, amikor valamelyik felmenôm a nyári mitkezdjünkagyerekkel idôszakban a munkahelyén a gyereknekezérdekes programmal próbált (mitagadás sikerrel) feltartani az örökmozgásban. A másologépen (a másolószobában) lehúztak három Disney figurát, hogy színezzem ki (persze színes ceruzát nem hoztunk), az emelet összes valamilyen színû golyóstollait összegyûjtve. Az írógépek kattogtak, délig elment az idô az osztály deszépgyerek búcsújárással, aztán az izgalom a közeli közértbôl beszerzett felvágott-pékáru kombinációval (igaz hogy nem vagy beteg, de lehet gépsonka) hozzá kicsit kávéízû pohárból csapvíz. Ha találtak megüresedett technikai eszközt, azt használhattam. Fénymásoltam kisautót, beszélgettem a belsô telefonvonalon, írtam az írógépen, bélyegeztem sok üres papírt.

Most pedig nekem is van irodám, és már van benne írógép is, kávéízû üvegpohárral.

1 komment

Címkék: en

A bejegyzés trackback címe:

https://tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr18491850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2008.05.29. 01:29:38

van itthon régi, mechanikus írógép, bibibi
süti beállítások módosítása