Lengyel meló

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • enamel (törölt): Respect. De hogy népszerű ezzel nem leszel, az 7cencség. :) (2011.02.14. 14:56) Az arany középszer
  • Gundel a Marson (törölt): Nostehát: Az áldozat azt mondta, hogy ő már megbocsátott. Azaz lezárta magában a dolgot. Innentől... (2010.01.26. 19:17) Pedofília és Polanski
  • Gundel a Marson (törölt): Na, ebbe majd bekapcsolódok. Jó hosszú cikk. Polanski nem pedofil. Egyelőre ennyit. (2010.01.25. 20:46) Pedofília és Polanski
  • szomorutojas: @tesz-vesz: a szomorú szó szerintem nagyon szép, van benne valami a hangulatfestô szavakból. Illes... (2010.01.24. 12:57) Pedofília és Polanski
  • tesz-vesz: @szomorutojas: és miért lettél szomorú? (2010.01.23. 21:58) Pedofília és Polanski
  • Utolsó 20

Kultúra

Válaszutak

2007.01.14. 22:01 :: szomorutojas

A válaszút az a lélektani pillanat, amikor az ember egy picit úgy érzi hogy az események kényszerítô hatását mellôzve szabadon választhat, illetve az energiaminimumra való törekvés választási lehetôséget hagy neki.

Ez egy röpke pillanat, ritkán is fordul elô az emberrel, máskülönben folyamatosan belehajszolja magát olyan döntésekbe, amik csak hosszútávon oldódnak (meg, fel). Néha megtalálja a párját, néha hosszú éves szerzôdéseket ír alá (kocsi, ház, munka). Egyszer egyszer azonban megadatik, hogy válasszon.

A válaszutaknál az ember rábízhatja magát a fantáziájára és a bátorságára, valóra válthatja álmait, vagy álmodhat új álmokat. Aki már álmodni sem mer, az zárja be magát igazán.

Nekem két álmom van, amik ütik egymást, most nem választottam (nem én választottam), halasztottam de nem szalasztottam el. Talán. 

Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr88409261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása