Lengyel meló

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • enamel (törölt): Respect. De hogy népszerű ezzel nem leszel, az 7cencség. :) (2011.02.14. 14:56) Az arany középszer
  • Gundel a Marson (törölt): Nostehát: Az áldozat azt mondta, hogy ő már megbocsátott. Azaz lezárta magában a dolgot. Innentől... (2010.01.26. 19:17) Pedofília és Polanski
  • Gundel a Marson (törölt): Na, ebbe majd bekapcsolódok. Jó hosszú cikk. Polanski nem pedofil. Egyelőre ennyit. (2010.01.25. 20:46) Pedofília és Polanski
  • szomorutojas: @tesz-vesz: a szomorú szó szerintem nagyon szép, van benne valami a hangulatfestô szavakból. Illes... (2010.01.24. 12:57) Pedofília és Polanski
  • tesz-vesz: @szomorutojas: és miért lettél szomorú? (2010.01.23. 21:58) Pedofília és Polanski
  • Utolsó 20

Kultúra

Megszólíttattam

2007.01.10. 20:25 :: szomorutojas

Megszólíttattam lunától, köszönömis ezúton.

A dolog lényege, hogy ötvalamit mondjak, amit még nem mondtam itt. A feladat nem túl nehéz, hisz alig mondtam én még valamit. Egyszer még kiskoromban megmutattam, másodszor egy ábécében csokit loptam... ez ugye forrásmegjelölés nélkül még nem számít plágiumnak?

1. Valójában én nem szeretem a sört. Ez sokszor engem is meglep, de magának a sörnek az ízét nem szeretem. Szeretek sörözni, de mindkét alkalom emlékezetes maradt, amikor sör kifejezetten jól esett, az egyikben rettentô szomjas voltam, a másik alkalommal csak úgy spontán jól esett . A fennmaradó többszáz (ezer?) esetben tulajdonképpen a sörözés hangulatáért iszom a sört. Szeretem a hangoskodó, dohányfüstös kocsmahangulatot, oda illik a sör mint esemény, fesztiválokra mûanyagpohárban, Wágner úrra igyon mindenki egy pofa söröt.
Egyszer kinyitottam egy üveg sört, csak úgy magamnak itthon. Megmelegedett és kívánta a hangulatot, ami magamban csak nem ragad el engem.
A borozás hangulatát nem szeretem. A borhoz kapcsolódó sznobéria kiölte belôlem az összes létezô hangulatot, ízét pedig a bornak sem szeretem. lehet hogy ez már beillene kettesnek, node ez nem újdonság.

2. A könyv, amit a legtöbbször olvastam a Robin Hood volt, összesen harminchatszor, tizenegy évesen. Egyetlen sort nem tudnék idézni belôle, sportot ûztem az újraolvasásából, a nagy szám kedvéért olvastam újra meg újra. A második a listában jobban járt a feledéssel, Yasar Kemaltól a Sovány Mehmed, ezt tizenötször olvastam.
Azóta sok könyv átment a kezemen, és ritkán olvasok újra könyvet akár harmadszor is. Mégis egy van, amit az elmúlt négy évben minden évben elolvastam, Ransmayrtól az Utolsó világot. Ehhez a könyvhöz kapcsolódik a legtöbb hozzáolvasott könyv is, összesen öt másik könyvet olvastam el, hogy mélyére ássak az Utolsó világnak.

3. Egyszer Dönci magnójába beragadt egy Dido kazetta, ami egyetlen szám meghallgatására került bele. Hónapokon keresztül hallgattam újra meg újra, egy óra munkába menet, egy óra hazamenet. Napi két óra Dido még egy masszív fannak is megártana. Azóta kívülrôl tudom több számának a szövegét. Végül lecseréltem a rádiót, aztán Döncit is. Dido emléke múlóban van.

4. Éppen a mai napon lett kétéves a tollam. Sosem volt még ennyi idôn keresztül toll az enyém. Ráadásul az elmúlt két év során szinte mindig tudtam hol keressem. Ha elérem a bûvös három évet, veszek magamnak egy igazán jó tollat, egy szép töltôtollat.
Remélem addigra újra megtanulok kézzel írni.
Attól félek, hogy ha végre megveszem, el fogom hagyni egy-két hónapon belül.

5. Mióta nem lehet Nappa Valleyt kapni itthon, alig szívom a tajtékpipámat. Néha néha nagy ritkán, amikor Prágából hozok egy-egy csomaggal, akkor újra szívom. A többit sem használom olyan gyakran, az elmúlt három hónapban talán egy-két tömést. Viszont most újra kezdôdnek a hosszú munkanapok a csôgyárban, remélem Klárika a dohányboltban tartogat még egy-két csomag W.O.Larsent nekem :)

 

nem tudom másik 5 embernek továbbadni, akiket olvasok már mind megírták a maguk 5 pontját... hullámtörô lettem ezzel.

Szólj hozzá!

Címkék: en 5dolog

A bejegyzés trackback címe:

https://tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr95409257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása