Lengyel meló

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • enamel (törölt): Respect. De hogy népszerű ezzel nem leszel, az 7cencség. :) (2011.02.14. 14:56) Az arany középszer
  • Gundel a Marson (törölt): Nostehát: Az áldozat azt mondta, hogy ő már megbocsátott. Azaz lezárta magában a dolgot. Innentől... (2010.01.26. 19:17) Pedofília és Polanski
  • Gundel a Marson (törölt): Na, ebbe majd bekapcsolódok. Jó hosszú cikk. Polanski nem pedofil. Egyelőre ennyit. (2010.01.25. 20:46) Pedofília és Polanski
  • szomorutojas: @tesz-vesz: a szomorú szó szerintem nagyon szép, van benne valami a hangulatfestô szavakból. Illes... (2010.01.24. 12:57) Pedofília és Polanski
  • tesz-vesz: @szomorutojas: és miért lettél szomorú? (2010.01.23. 21:58) Pedofília és Polanski
  • Utolsó 20

Kultúra

Péntekeste

2007.01.13. 12:40 :: szomorutojas

A péntek este, mint fogalom és szimbólum, számomra nem tartalmaz különösebb jelentést. Tudom, hogy aki dolgozik, az általában péntek estére korlátozza a mulatozást, de ez számomra értelmetlen. Azt a négy óra alvást, amit igénylek, bármikor be tudom gyûjteni, a munkából késés pedig évek óta nem gond. (egy idôben szokása volt fônökömnek, hogy fél órával a munkaidô hivatalos kezdete után felhívott, hogy ugyan felébredtem -e már, aztán errôl is leszokott) Bármely munkanap estéjén képes vagyok mulatni menni, szoktam is.

Mégis, tegnap este rettenetesen magányosnak éreztem magam. Csak fel kellett volna hívnom valakit, bárkit, hogy találkozzunk, de nem tettem.

Senki sem hívott fel engem. 

Van a mizantrópiának hátránya. 

Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok magatartas

www.vatera.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr97409259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása