Lengyel meló

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • enamel (törölt): Respect. De hogy népszerű ezzel nem leszel, az 7cencség. :) (2011.02.14. 14:56) Az arany középszer
  • Gundel a Marson (törölt): Nostehát: Az áldozat azt mondta, hogy ő már megbocsátott. Azaz lezárta magában a dolgot. Innentől... (2010.01.26. 19:17) Pedofília és Polanski
  • Gundel a Marson (törölt): Na, ebbe majd bekapcsolódok. Jó hosszú cikk. Polanski nem pedofil. Egyelőre ennyit. (2010.01.25. 20:46) Pedofília és Polanski
  • szomorutojas: @tesz-vesz: a szomorú szó szerintem nagyon szép, van benne valami a hangulatfestô szavakból. Illes... (2010.01.24. 12:57) Pedofília és Polanski
  • tesz-vesz: @szomorutojas: és miért lettél szomorú? (2010.01.23. 21:58) Pedofília és Polanski
  • Utolsó 20

Kultúra

Éjszakai Led Zeppelin

2007.01.16. 12:01 :: szomorutojas

Éjszaka, elalváshoz hirtelen felindulásból Led Zeppelint hallgattam. Hihetetlen nosztalgia vett rajtam erôt. Eszembe jutott a Picasso Point pincéje, ahol a Led Zeppelin filmet láttuk Some bácsival, a gitározások a Madách pincéjében Zdrumóval, a sok másolt kazetta és az elsô CD amit életemben kaptam (Led Zeppelin volt). Eszembe jutott az elsô szerelem, akinek a KISZ szobában Stairway to Heavent pötyögtem az orosz fémhúros gitáromon, amit apukám Mongóliában cserélt egy Unikumért.

Összevetettem mindezt a mával... a Picasso pincéjében már pult van, fények, zene, Some bácsi megházasodott (2004ben láttam ôt utoljára), Zdrumóval találkoztunk tavaly, de nem volt mit mondanunk egymásnak. Az elsô szerelem már rég amerikában él, két gyereke van. A KISZ szobából vécé lett, az a gitár elrepedt, és apu elajándékozta a villanyóraleolvasónak. Már nincs magnóm, és a CD-t is rég felvettem MP3-ba.

De a Stairway to Heavent még mindig szoktam játszani, és Robert Plant hangja még mindig megmozgat belül valamit. 

Szólj hozzá!

Címkék: zene en

A bejegyzés trackback címe:

https://tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr76409263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása