Ha nem értek egyet valamivel, Mindig molotov-koktélt dobok rája. Ez bizony így helyes. A múltkor a sufniban javítottam a kocsit, nem sikerült betekerni egy csavart, megfigyeltem hogy hatlapfejû, leültem gondolkodni, hát nem pont beleillik a Dávid-csillag? Fogtam a konyhában, összeraktam egy Molotov-koktélt, és már repült is a motorház alá. Jól megkapták a zsidók, amiért olyan csavart gyártottak, hogy az igaz hazafiak ne tudják betekerni! Az a mocskos zsidó biztosítótársaság meg összejátszik a mocskos zsidó csavargyártókkal, nem akarták kifizetni az én hazafias kocsim kárát, hát dobtam egy Molotov-koktélt a csekkjeikre, meg a felszólító levelekre amit küldtek. Jól megadtam nekik.
A látszat csal
Vajon mi történt a Broadway-jegyirodában? Tulajdonképpen nem tökéletesen mindegy, hogy mi történt ott? A lényeg az, hogy A vitába keveredett B-vel, ezért A írt egy panaszos levelet C-nek, aki nyíltan felbújotta D-t és társait, hogy bosszulják meg, azok pedig az ügy súlyához méltón megbosszulták, felgyújtották B üzletét. Ez kérem szépen nem antiszemitizmus, hanem fogyasztóvédelem. C a fogyasztóvédelem szent harcosa, rettegjen a Tesco, ha mégegyszer romlott macskaeledelt adnak el nekem!
Sok értelme nem volt az egésznek azon túl, hogy pár ember felhívja magára a figyelmet. A Magyarok Nyilait és a Póló- és Bombagyártó Ártatlan Hazafit pillanatok alatt elfelejtenénk, ha idônként nem csinálnának valamit, márpedig lelkes közönségük kifejezetten a fogyasztóvédelmi nüanszokra ugrik. Kathi Attilával vállt vállhoz vetve küzdenek azért, hogy ne legyen romlott tej a sarki közértben, és hogy Hungarica jegyet mindenhol kezelési költség nélkül lehessen kapni. Mert ez így fair. Van aki körbejárja a várost, hogy meglelje, hol adnak kezelési költség nélkül Morcheeba jegyet, van aki felgyújtatja a boltot, ahol felszámítanak. Ez maga a kereskedelmi szelekció. Vajon hány jegyárus mer majd a jövôben felszámolni kezelési díjat hazafias bandák zenei performanszaira? Naugye.
Zsidózás
Elméletileg az tartozik egy közösséghez, aki annak vallja magát. Ezt azonban vannak, akik jobban tudják, ránéznek, megítélik, és már tudják is, hova tartozik. Aki kezelési díjat számol fel, az zsidó és cigány, és csak azért nem buzi is, mert nôk, a leszbiszex pedig nem csúnya a hazafiak szerint. Mégsem tagadhatják meg kamaszkori álmaikat: Nagymagyarország, fajtiszta nemzet és sok leszbipornó ingyen és persze a Kádár rendszer minden szocialista vívmánya, lehetôleg bárgyú homályba merítve, hogy szocialista. A hazafi nedves álmaiban Kośicében Kassán, magyar nyelven illetékmentesen igényel 90%-os gázártámogatást, miközben kevélyen néz bajsza alól a fajilag illetéktelenek elutasított kérelmeire.
Elhatárolódás
Aki nem Jobb, az Bal. Aki nem bomberdzsekis, annak kipa van a fején. A világból a Molotov-koktélok mögül ennyi látszik. A világnak a Molotov-koktélok ezen a felén pedig kényszer alakult ki mindenkiben, hogy eszerint gondolkodjon. Ez a hülyék sikere. Felosztották a világot pirosautósokra és sárgatraktorosokra, a homokozó két oldalát kijelölték, mindenki más pedig küzd, hogy elhitesse, nem, nem csak ez a kettô van. A hülyék pedig önkényesen és büszkén mutogatnak. Az nem baloldali gondolkodó, aki kritizálja a kormányt, az nem jobboldali gondolkodó, aki nem holokausztrelativista. Ha mégis, akkor pláne nem az.
Hosszú bejegyzésekben gondolkodnak arról emberek, hogy mit jelent konzervatívnak lenni, majd amikor kimennek ellentütetni, rájuk szabadulnak az olvasóik, hogy dehát ez milyen ocsmány libsi dolog. Mert a Molotov-megoldás egyszerû, tudjuk ki a rossz és ki a jó. Lángbetûkkel van a magyar égbe írva, hogy akit nem szabad szeretni, azt gyûlölni kell.
Molotov-megoldás
2008.04.08. 15:16 :: szomorutojas
49 komment
Címkék: politika gondolatok rasszizmus kurucinfo kossuthtér
A bejegyzés trackback címe:
https://tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr33416860
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
0xFFFF 2008.04.11. 05:37:51
okostojás...szomorútojás...záptojás
szar írás a semmiről balról ordítva.
szar írás a semmiről balról ordítva.
SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.04.11. 05:49:47
Igaz lenne a cikk, csak éppen azt felejti ki az író, hogy a radikális jobboldal részéről ez egy NEMES harc a hatalmasok és kegyeltjeik kettős mércéje ellen. Az effajta igazságosság ugyanis tiszta természettörvény, aki tehát ezt követi, feltétlenül az erkölcs talaján áll.
Nem kell mindent felgyújtani, de néha jó érzés olvasni, ha utólag érkezik egy hír arról, hogy valami felgyulladt. A maffia se töri el mindenki lábát, csak mutatóba 1-2 emberét. A többiek tanulnak ebből, így az övékét már nem kell.
Ilyen módon a Broadway elleni támadásnak szimbolikus értéke volt. Hasonlóan, mint 2006-ban a TV ostromának. Azt jelképezi, hogy van még a magyarságban érdekérvényesítő képesség, nem pusztán a saját megnyomorításának, és élettér-rombolásának vidáman tapsoló birkákból áll.
Ez pedig jó.
Nem kell mindent felgyújtani, de néha jó érzés olvasni, ha utólag érkezik egy hír arról, hogy valami felgyulladt. A maffia se töri el mindenki lábát, csak mutatóba 1-2 emberét. A többiek tanulnak ebből, így az övékét már nem kell.
Ilyen módon a Broadway elleni támadásnak szimbolikus értéke volt. Hasonlóan, mint 2006-ban a TV ostromának. Azt jelképezi, hogy van még a magyarságban érdekérvényesítő képesség, nem pusztán a saját megnyomorításának, és élettér-rombolásának vidáman tapsoló birkákból áll.
Ez pedig jó.
ALCA 2008.04.11. 06:02:33
Ezt a sok KAMUBLOGOT ami folyton zsindex főoldalra kerül, zsindexes újságírókkal íratják.
Mindig a nemzeti oldalt támadják bennük.
Mindig a nemzeti oldalt támadják bennük.
a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.04.11. 06:04:59
Na... itt is megjelent a nyilaskommandó fröcsögő tagozata :-D
ALCA 2008.04.11. 06:07:26
Nem kell nyilasnak lenni ahhoz hogy evidenciákat észervegyünk. Különben is Ikrek xD
Big-B 2008.04.11. 06:20:17
Tehát te egynlőségjelet teszel a maffia és a radikális jobboldal közé. Erre még nem gondoltam, pláne nem úgy hogy e megállapítás alapját a erkölcsösség adja.
Ami a "tiszta természettörvényt" és "életteret" illeti, nos arról inkább nem mondanék véleményt.
Ami a "tiszta természettörvényt" és "életteret" illeti, nos arról inkább nem mondanék véleményt.
ALCA 2008.04.11. 06:36:40
Erősebb kutya baszik, ez van most is, akkor ítéld el a szociáldarwinizmust, reagani neokonzervativizmust, és a neoliberalizmust, és ne pampogj kádárnosztalgistákról és ne dicsérd a vér neoliberális reformokat. Ez a blog írójának is szól. A szociális vívmányokat az amúgy is magas adóinkból és járulékainkból tartjuk fenn, NEM KÖNYÖRADOMÁNY NEM AJÁNDÉK ÉS NEM INGYENES.
Big-B 2008.04.11. 06:45:42
ALCA: utóbbi hozzászólásoddal teljesen egyetértek, bár nem értem, mi köze a témához...
ellenforradalmárÇ 2008.04.11. 06:54:40
Ez most miről szól?
Ja okoskodás/okostojás.
A baj csak az, hogy már 100-an írtak ugyanilyen semmitmondó blogot ugyanerről csak kicsit előbb.
A fogyasztóvédelem és a Tesco-s párhuzam is lopott.
Szánalmas...
Ja okoskodás/okostojás.
A baj csak az, hogy már 100-an írtak ugyanilyen semmitmondó blogot ugyanerről csak kicsit előbb.
A fogyasztóvédelem és a Tesco-s párhuzam is lopott.
Szánalmas...
uzii 2008.04.11. 07:52:10
Összehordta a szemetet a szél!
Mákos Kalács 2008.04.11. 07:57:01
Nekem az egész nagyon tetszik, olyan sírva-nevetős...
XSun (törölt) 2008.04.11. 08:17:35
SoDI · sodi.freeblog.hu/ 2008.04.11. 05:49:47
Sodi inkább szerezz egy nőt és dugj egy jót hátha az segít.
Szánalmas vagy kisgyerek.
Sodi inkább szerezz egy nőt és dugj egy jót hátha az segít.
Szánalmas vagy kisgyerek.
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.04.11. 08:21:05
hülyegyerek. mi van itt, beindult a választási szezon?? élvezkedjél mégy egy kicsit ezen a hülyeségen, aztán remélem eltűnsz te is a liberálbolsevik bértollnok haverjaiaddal a föld alatt. vergődjél csak nyugodtan.
nem tudom, mire veri magát ez a pár szélsőséges liberális majom, talán az 1%-os támogatottságukra? hahh! el fogtok tűnni, és akkor én pezsgőt fogok bontani. már hűtöm.
nem tudom, mire veri magát ez a pár szélsőséges liberális majom, talán az 1%-os támogatottságukra? hahh! el fogtok tűnni, és akkor én pezsgőt fogok bontani. már hűtöm.
XSun (törölt) 2008.04.11. 08:23:18
Bukowszky
Tudod mi a baj?
Az hogy a Hair végén lemaradtál a repülőről és a haverod ment el helyetted Vietnamba..... :D:D
Tudod mi a baj?
Az hogy a Hair végén lemaradtál a repülőről és a haverod ment el helyetted Vietnamba..... :D:D
nick_007 2008.04.11. 08:34:15
Tomcatéknek volt egy műbalhéja, ami ellen tiltakoztak ellentüntetéssel - ez ok. De ez a mostani kicsit túllépett már magán, túl sok ember lesz az utcán mindkét oldalon, főleg, ha a miniszterelnök is elmegy.
Szavazás: wita.hu/index.php?show=wita&wita=29
"Ön szerint valóban szükség van ma Magyarországon antifasiszta tüntetésekre?"
Szavazás: wita.hu/index.php?show=wita&wita=29
"Ön szerint valóban szükség van ma Magyarországon antifasiszta tüntetésekre?"
iglu 2008.04.11. 08:39:13
"nem tudom, mire veri magát ez a pár szélsőséges liberális majom, talán az 1%-os támogatottságukra? hahh! el fogtok tűnni, és akkor én pezsgőt fogok bontani. már hűtöm."
eléggé szomorú, hogy a hozzád hasonló primitív kretényekből meg 80% van, ezért ilyen szar minden.
eléggé szomorú, hogy a hozzád hasonló primitív kretényekből meg 80% van, ezért ilyen szar minden.
Muad'Dib 2008.04.11. 08:40:13
Igen egyszerű ez az egész történet. Nyilván semmilyen molotovkoktél téma nem lenne, ha látná az ember, hogy itt mindenki legalább látszatra egyenlő. Most képzeljük el, hogy annak merül fel a gyanúja, hogy egy cigányt nem szolgálnak ki valahol és kidobják. Másnap már elcsukló hangon ecsetelné valamelyik hiéna az rtlklubon, hogy micsoda megrázkodtatás ez az egész családnak, szegény Gazsi azóta is otthon remeg... És ugyanez menne az összes felkapott újságban is.
Én biztos vagyok benne , ha ilyen helyzetekben is ezt látnánk nem kéne semmilyen molotovkoktélról írni...
Én biztos vagyok benne , ha ilyen helyzetekben is ezt látnánk nem kéne semmilyen molotovkoktélról írni...
TommyBravo 2008.04.11. 09:09:13
Muad'Dib: és ugye, csak azért nem ír/beszél erről mindennap a média, mert nem történik nap mint nap olyan, hogy egy cigányt nem szolgálnak ki/nem engednek be valahova/nem vesznek fel még takarítónak sem? Ezt komolyan gondolod???
Dietrich 2008.04.11. 09:11:29
iglu:
"primitív kretényekből meg 80% van, ezért ilyen szar minden."
Ez nézőpont kérdése! Tudod, mint a biztosítós reklámban... Innen nézve, meg az tűnik 80%-nak. :p Milyen érdekes...
Abban egyet értünk, hogy szar minden.
Képzeld el, akkor milyen szar lenne, ha azok TÉNYLEG 80%-on állnának, akik most 1-en! Ha a parlamenti küszöbön 2006-ban is épp átbukdácsolók visszanyernék sosemvolt erejüket, akkor meg - a magyarok számára - tényleg élhetetlenné válna Hazánk.
Szerintem.
"primitív kretényekből meg 80% van, ezért ilyen szar minden."
Ez nézőpont kérdése! Tudod, mint a biztosítós reklámban... Innen nézve, meg az tűnik 80%-nak. :p Milyen érdekes...
Abban egyet értünk, hogy szar minden.
Képzeld el, akkor milyen szar lenne, ha azok TÉNYLEG 80%-on állnának, akik most 1-en! Ha a parlamenti küszöbön 2006-ban is épp átbukdácsolók visszanyernék sosemvolt erejüket, akkor meg - a magyarok számára - tényleg élhetetlenné válna Hazánk.
Szerintem.
Muad'Dib 2008.04.11. 09:28:29
TommyBravo 2008.04.11. 09:09:13
Most komolyan nem érted, vagy csak nem akarod? Mondjuk nézd meg mi lesz , ha megszellőztetik valahol a neten, hogy milyen méltánytalanság ért egy cigót, mert ez meg ez történt. Másnap tele lesz vele minden. És ugye te is tudod, hogy nem úgy fogják tálalni, hogy a büdös koszos igénytelen cigánytól már mindenki rosszul volt és kirakták, hanem úgy, hogy szegényke a kirekesztés áldozata. Itt meg ugye az van, hogy megérdemelte amiért kidobták. Ha nem látod, hogy valahogy mindig az a fél az áldozat aki cigány, zsidó stb. bárnmi történik akkor vak vagy.
Csak gondold el ezt a története így:
Gazsikát kidobták a boltból ahol egy nagyon durva rappbanda koncerjére akart jegyet venni, akik nyiltan szidják a fehéreket és kifejtette a boltosbnak mennyire tetszik neki ez a zene. Erre kidobták. Hír lett belőle: szerinted mit látnál? Megmondom: Gazsika elkeseredett az esettől ,mert amúgy jó gyerek , színjátszószakkörbe jár, TGM és a fél világ felháborodott a rasszista boltoson....
Ugye milyen érdekes, hogy ott fordítva jönne le a végeredmény??
Most komolyan nem érted, vagy csak nem akarod? Mondjuk nézd meg mi lesz , ha megszellőztetik valahol a neten, hogy milyen méltánytalanság ért egy cigót, mert ez meg ez történt. Másnap tele lesz vele minden. És ugye te is tudod, hogy nem úgy fogják tálalni, hogy a büdös koszos igénytelen cigánytól már mindenki rosszul volt és kirakták, hanem úgy, hogy szegényke a kirekesztés áldozata. Itt meg ugye az van, hogy megérdemelte amiért kidobták. Ha nem látod, hogy valahogy mindig az a fél az áldozat aki cigány, zsidó stb. bárnmi történik akkor vak vagy.
Csak gondold el ezt a története így:
Gazsikát kidobták a boltból ahol egy nagyon durva rappbanda koncerjére akart jegyet venni, akik nyiltan szidják a fehéreket és kifejtette a boltosbnak mennyire tetszik neki ez a zene. Erre kidobták. Hír lett belőle: szerinted mit látnál? Megmondom: Gazsika elkeseredett az esettől ,mert amúgy jó gyerek , színjátszószakkörbe jár, TGM és a fél világ felháborodott a rasszista boltoson....
Ugye milyen érdekes, hogy ott fordítva jönne le a végeredmény??
plankton 2008.04.11. 09:29:48
Az nem teljesen világos, hogy miért tettek kezelési költséget a jegyre, meg az sem, hogy a közszolgálati médiában miért nem említik meg azt is ,hogy a vevőt azért nem akarták mert kiszolgálni mert magyar? Esetleg, ha szomorutojás gondolatmenetét átvesszük, akkor az eladók milyen jogon fasiztázták le a vevőt a külsejéből kiindulva? Nagy probléma, hogy elég sokan ítélik meg a dolgokat kettős mércével. Amit a törvények, szabályok engednek, azt minden magyar állampolgárnak engedik, amit pedig tiltanak, azt mindenkinek tiltják (elvileg). De sokan kibújnak a kötelességek alól, csak a jogaikkal vannak tisztában, de azzal nagyon. Mások meg a kisebbségi, etnikai vagy vallási hovatartozásuk alapján várnak el kivételes bánásmódot, amit, ha nem kapnak meg, rögtön rasszizmust, és diszkriminációt kiabálnak. Amit ezek művelnek az is diszkrimáció, mivel magukat a többiek elé helyezik.
szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2008.04.11. 09:32:48
Muad'Dib, plankton:
tojas.blog.hu/2008/03/26/nemcigany_nemzsido_nemrasszizmus
"Mert mint minden joggal, ezzel is vissza lehet élni. Senkit sem érhet azért diszkrimináció, mert valaminek született. Ez egy jog. Ha valamilyen tettük valóban nemdiszkriminatív következményével azért nem értenek egyet, mert azt diszkriminatívnak tartják, akkor a jogukkal visszaélnek. Ha igazat adnak nekik, ez átcsap pozitív diszkriminációba, és innentôl kezdve tápot ad a rasszistáknak."
tojas.blog.hu/2008/03/26/nemcigany_nemzsido_nemrasszizmus
"Mert mint minden joggal, ezzel is vissza lehet élni. Senkit sem érhet azért diszkrimináció, mert valaminek született. Ez egy jog. Ha valamilyen tettük valóban nemdiszkriminatív következményével azért nem értenek egyet, mert azt diszkriminatívnak tartják, akkor a jogukkal visszaélnek. Ha igazat adnak nekik, ez átcsap pozitív diszkriminációba, és innentôl kezdve tápot ad a rasszistáknak."
Dietrich 2008.04.11. 09:37:07
plankton: ott apont! Magyarországon sajnos már nem "tegnap" óta adu-ász, ill. Jolly-Joker bármely ügy megítéléséhet, médiavisszhangjához, hogy a szereplők valamelyike/bármelyike/mindegyike valamely "érzékeny kisebbségi kör" tagja...
Ez egyenesen odáig megy, hogy már tök mellékes, sehová se számít, mi is történt valójában...
Hazánk nagy bajban van! Ezért (is).
Ez egyenesen odáig megy, hogy már tök mellékes, sehová se számít, mi is történt valójában...
Hazánk nagy bajban van! Ezért (is).
huncros 2008.04.11. 09:46:05
plankton: kezelési költség az összes kihelyezett jegyirodánál van, aki már ebbe is magyarüldözést lát bele, az már mindenbe nagyon bele akarja látni. Azt, h a vevőt lefasisztázták, és nem voltak hajlandó kiszolgálni, azt a vevő állítja, az eladók meg pont az ellenkezőjét. Spec mondjuk józan ész az eladók mellett szól - mi a francnak tartanának olyan jegyet, amit nem akarnak eladni?? - , meg a kiscsajnak se ez volt az első ilyen jellegű, és ilyen hisztériás megmozdulása, de egy pillanatra tegyük fel hogy, szegénykét tényleg nem szolgálták ki, mert ő bizony igazi szittya magyar, és ez szúrta az idegenszívű eladó szemét - szvsz: egy l*f*szt. Tehát megoldás: az eladó egy mocskos zsidó, az üzletre meg molotov-koktél??!!! Hát normálisak ezek?? - szvsz: egy l*f*szt
Dietrich 2008.04.11. 09:47:00
szomorutojas: tudod, én egy kissé tovább mennék ennél. Szerintem meg, semmi sincs ok nélkül: először azt kéne megvizsgálni, hogy - saját esetleges(!) korlátoltságán túl - a rasszista miért lett rasszista, vajon milyen tapasztalatok vitték őt abba a körbe? A pozitív diszkrimináció kritikátlan és elvtelen alkalmazása helyett esetleg fel kéne kérni az adott "sérülékeny csoport(ok) tagjait" arra, hogy változtassanak a többségi társadalom RASSZISTÁVÁ ÉRŐ tagjait zavaró magatartásukon, mert egy konfliktus eszkalálódása egyik félnek sem hozhat hosszú távú nyereséget. Amíg ezt nem ismerik fel se itt, se ott, addig - szvsz - semmi tartós előrelépés nem várható! Az idő pedig vészesen fogy! Mindannyian egy nagy közös társadalmi/etnikai/kulturális bombán ülünk. Nem lenne ésszerűbb, ha kihúznánk belőle a gyutacsot, amíg van kezünk hozzáá?!
el topo 2008.04.11. 09:50:19
:)
sajna ez tényleg így van.de mindegy..szerintem ki fogjuk nőni ezt a baromkodást miszerint a jobb és természetesen a bal is meg van győződve saját igazáról és mindenk aki másképp gondolja vagy antiszemitarasszistamagyarugarbikája/komcsilibcsihazaáruló.
más európai(tőlünk nyugatra) lévő országokban minimum 200 éve van parlamentáris demokrácia nálunk 18.
most mindeki örül hogy kinyithatja a száját. persze a gond az ha másokat vallásában, identitásában megbántunk. egyszerűen toleránsnak kéne lenni egy icipicit.
A magyarok nyilai vagy mi a f.szom, meg a barátait (ki az a tomcat?-szép nagymagyar neve van:))azonban szerény véleményem szerint be kéne tiltani.
sajna ez tényleg így van.de mindegy..szerintem ki fogjuk nőni ezt a baromkodást miszerint a jobb és természetesen a bal is meg van győződve saját igazáról és mindenk aki másképp gondolja vagy antiszemitarasszistamagyarugarbikája/komcsilibcsihazaáruló.
más európai(tőlünk nyugatra) lévő országokban minimum 200 éve van parlamentáris demokrácia nálunk 18.
most mindeki örül hogy kinyithatja a száját. persze a gond az ha másokat vallásában, identitásában megbántunk. egyszerűen toleránsnak kéne lenni egy icipicit.
A magyarok nyilai vagy mi a f.szom, meg a barátait (ki az a tomcat?-szép nagymagyar neve van:))azonban szerény véleményem szerint be kéne tiltani.
Muad'Dib 2008.04.11. 09:55:05
el topo 2008.04.11. 09:50:19
Ne aggodj. Nálunk birkább és toleránsabb nép nem nagyon van. CSak abba gondolj bele, hogy vajon Izraelben merne e egy arab úgy viselkedni, mint itt bármelyik cigány? Ha kiváncsi vagy rá mienek irány pl. a 95-ös busz Köbányán a Hős utca környékén. De mondok valamit, a szuper nyugat oda jutott a toleranciájával, hogy lassan Németországban bizonyos kerületekbe jobban teszi egy német, ha nem megy be. A franciáknál ugyanez.
Ne aggodj. Nálunk birkább és toleránsabb nép nem nagyon van. CSak abba gondolj bele, hogy vajon Izraelben merne e egy arab úgy viselkedni, mint itt bármelyik cigány? Ha kiváncsi vagy rá mienek irány pl. a 95-ös busz Köbányán a Hős utca környékén. De mondok valamit, a szuper nyugat oda jutott a toleranciájával, hogy lassan Németországban bizonyos kerületekbe jobban teszi egy német, ha nem megy be. A franciáknál ugyanez.
Törpe minoritás 2008.04.11. 10:03:53
Dietrich 2008.04.11. 09:47:00
Gratulálok a gondolatmenethez! De ne állj meg itt! Vezesd le, hogy a holokausztról a zsidók tehettek, mert egyszerűen kiprovokálták a békés náci hazafiakból ezt a reakciót!
Rajta, rajta! Bátran fasiszta tesvérek! Közel az idő!
Szánalmasak vagytok.
Gratulálok a gondolatmenethez! De ne állj meg itt! Vezesd le, hogy a holokausztról a zsidók tehettek, mert egyszerűen kiprovokálták a békés náci hazafiakból ezt a reakciót!
Rajta, rajta! Bátran fasiszta tesvérek! Közel az idő!
Szánalmasak vagytok.
Barnabás 2008.04.11. 10:05:27
Dietric.
Sok igazság van a kommentedben.Sajnos ide jutottunk.Remélem ennél mélyebbre már nem kerülünk,ha igen,akkor remélem az utolsó magyar ember a határon becsukja a kaput.
Sok igazság van a kommentedben.Sajnos ide jutottunk.Remélem ennél mélyebbre már nem kerülünk,ha igen,akkor remélem az utolsó magyar ember a határon becsukja a kaput.
Muad'Dib 2008.04.11. 10:16:23
Na látjátok srácok pont az ilyen faszokról írt Dietrich, mint ez a srf. Aki, ha leírják, hogy mindkét félnek változtatnia kéne azonnal fasisztázni kezd(és jön a holokauszttal)... Ettől lesz rosszul lassan minden ember, legalább annyira ,mint a molotvkoktélozástól.
Törpe minoritás 2008.04.11. 10:29:05
Nemnem, rosszul tetszik látni.
"Szerintem meg, semmi sincs ok nélkül: először azt kéne megvizsgálni, hogy - saját esetleges(!) korlátoltságán túl - a rasszista miért lett rasszista, vajon milyen tapasztalatok vitték őt abba a körbe?"
Ezt a mondatot hogyan lehet úgy értelmezni, hogy "mindkét félnek változtatnia kéne"?
Ön most maszatol, édes Úr, de inkább szövegértéssel kéne előbb foglalkozni. A sértő jelzők aggatásával még ráérünk.
"Szerintem meg, semmi sincs ok nélkül: először azt kéne megvizsgálni, hogy - saját esetleges(!) korlátoltságán túl - a rasszista miért lett rasszista, vajon milyen tapasztalatok vitték őt abba a körbe?"
Ezt a mondatot hogyan lehet úgy értelmezni, hogy "mindkét félnek változtatnia kéne"?
Ön most maszatol, édes Úr, de inkább szövegértéssel kéne előbb foglalkozni. A sértő jelzők aggatásával még ráérünk.
Muad'Did 2008.04.11. 10:37:54
srf 2008.04.11. 10:29:05
A rasszista nem így születik. Van aki simán hülye, van aki azt látja, hogy aránytalanul el van túlozva valakiknek az érdekképviselete. Pl. ha cigány ver tanárt, rögtön ki kell emelni a pozitív tulajdonságait. Ha fehér, akkor egy rohadt bunkó kölyök ,aki maga a sátán. Vagy: én lehetek rasszista, mert fehér vagyok. Ha a cigány rohadt magyar/fehér köcsög felkiáltással ver félholtra vaklakit, ő akkor is csak megélhetési bűnöző, nem egy mocsok gyűlöletkeltő rasszista állat.
És tudod, ha ezt látja az ember folyamatosan akkor beindul az a folyamat ami oda vezet, hogy útálni fogja azt a csoportot akit ennyire pozitívan diszkriminálnak.
A rasszista nem így születik. Van aki simán hülye, van aki azt látja, hogy aránytalanul el van túlozva valakiknek az érdekképviselete. Pl. ha cigány ver tanárt, rögtön ki kell emelni a pozitív tulajdonságait. Ha fehér, akkor egy rohadt bunkó kölyök ,aki maga a sátán. Vagy: én lehetek rasszista, mert fehér vagyok. Ha a cigány rohadt magyar/fehér köcsög felkiáltással ver félholtra vaklakit, ő akkor is csak megélhetési bűnöző, nem egy mocsok gyűlöletkeltő rasszista állat.
És tudod, ha ezt látja az ember folyamatosan akkor beindul az a folyamat ami oda vezet, hogy útálni fogja azt a csoportot akit ennyire pozitívan diszkriminálnak.
Törpe minoritás 2008.04.11. 10:52:14
Feltéve, de nem megengedve, hogy igazad van: ha utálunk egy csoportot, akkor lehet fenyegetni, verni, molotov-koktélt dobni rá? Esetleg akasztani is, vagy a Dunába lőni?
Visszatérve az érvelésedre: a végletes leegyszerüsítés hibájába esel. Egy-egy esetből általánosítasz (mindkét irányban) egy egész népcsoportra vonatkozóan.
A valóságban sajnos nem kell "valamit csinálni" ahhoz, hogy egy kisebbség ki legyen téve raszista megnyilvánulásoknak. Pl. a melegek nem zavarják senki érdekeit, de évszázadok óta üldözik őket is. Elég az, ha egy csoport gyenge, sebezhető, akitől nem kell félni, mert MI többen vagyunk, és minden bajunk okaként lehet őket megcímkézni. Addig sem kell önmagunk gyarlóságával szembenézni.
Ami pedig azt illetti, hogy "A rasszista nem így születik", arra azt kell mondjam, hogy valóban, de már az anyatejjel szopja az ordas eszméket, családilag, kisközösségileg.
Visszatérve az érvelésedre: a végletes leegyszerüsítés hibájába esel. Egy-egy esetből általánosítasz (mindkét irányban) egy egész népcsoportra vonatkozóan.
A valóságban sajnos nem kell "valamit csinálni" ahhoz, hogy egy kisebbség ki legyen téve raszista megnyilvánulásoknak. Pl. a melegek nem zavarják senki érdekeit, de évszázadok óta üldözik őket is. Elég az, ha egy csoport gyenge, sebezhető, akitől nem kell félni, mert MI többen vagyunk, és minden bajunk okaként lehet őket megcímkézni. Addig sem kell önmagunk gyarlóságával szembenézni.
Ami pedig azt illetti, hogy "A rasszista nem így születik", arra azt kell mondjam, hogy valóban, de már az anyatejjel szopja az ordas eszméket, családilag, kisközösségileg.
Muad'Dib 2008.04.11. 11:01:03
Ami a melegeket illeti, ha nem vonulnának fel botrányos viselkedéssel, alapvetően leszámítva egy tényleg elenyésző kisebbséget mindenki elfogadná. Még szélsőjobboldalon is többségben vannak azok akik magánügynek tekintik az otthoni szexuális dolgait. Az más kérdés, hogy nem szeretnék, ha gyereket nevelnének, házasodnának.
A rasszizmus pedig nem olyan dolog amit csak úgy ki lehet kapcsolni. Ha megnézel felméréseket ugyanannyira rasszisták a cigányok, feketék, mexikóiak stb., mint a fehérek. Ezzel együtt kell élni és lehet kezelni. Végül is amig én nem bántok senkit, ki kötelezne rá, hogy szeretnem kéne? Természetesen nem lehet senkit akasztani és molotovkoktélozni sem helyes. De vak aki nem látja, hogy erre a gyűlöletre a pozitív diszkrimináció és a média csak rátesz jónéhány lapáttal. És amikor azt látom, hogy a cigányok a nyugatinál üvöltöznek, mindenkinek beszolnak, kötekednek, mindezt 50 méterre két rendőrtől bevallom én is rühellem őket, pedig nem rasszistának neveltek...
A rasszizmus pedig nem olyan dolog amit csak úgy ki lehet kapcsolni. Ha megnézel felméréseket ugyanannyira rasszisták a cigányok, feketék, mexikóiak stb., mint a fehérek. Ezzel együtt kell élni és lehet kezelni. Végül is amig én nem bántok senkit, ki kötelezne rá, hogy szeretnem kéne? Természetesen nem lehet senkit akasztani és molotovkoktélozni sem helyes. De vak aki nem látja, hogy erre a gyűlöletre a pozitív diszkrimináció és a média csak rátesz jónéhány lapáttal. És amikor azt látom, hogy a cigányok a nyugatinál üvöltöznek, mindenkinek beszolnak, kötekednek, mindezt 50 méterre két rendőrtől bevallom én is rühellem őket, pedig nem rasszistának neveltek...
plankton 2008.04.11. 11:14:42
Hasznosabb, ha azon gondolkodunk, hogy ki mennyire hasznos tagja egy társadalomnak. Nem arra gondolok, hogy kinek mi a végzettsége, munkája, (mert ilyen alapon felesleges rangsort állítani). Sokkal inkább arra, hogy kiben van meg a szándék arra, hogy hasznossá tegye magát. Nemcsak azokat kell elítélni, akik magukat valamely vélt, vagy valós tulajdonságuk alapján a többiek elé helyezik, hanem azokat is akik valami értelmes, hasznos tevékenység helyett inkább öntudatosan a munkakerülést választják. Gyökeresen kéne ezen a hozzáálláson változtatni. Munkalehetőség mindig van (persze tényleg elkeserítő, hogy 8 általánossal 16-18 évesen nem lehet valaki felső vezető). Lenne még több is, ha az általunk választott politikusok a sajátjuk helyett az állam és az állampolgárok érdekeit képviselnék. Úgy viselkedenk, mintha komoly államférfiak lennének, de nem azok. Kossuth, Széchenyi... azok voltak, minden hibájukkal (Kossuth fiatal korában sikkasztott, Széchenyi is gerjesztette a feszültséget, DE TETTEK AZÉRT, Hogy Magyarország jobb, fejlettebb legyen.
Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.04.11. 11:29:05
Kurvajó írás!
Nagyon stílusos, nagyon jó megfogalmazott igazságokkal!
Gratulálok, minden sora élvezetes volt!
Nagyon stílusos, nagyon jó megfogalmazott igazságokkal!
Gratulálok, minden sora élvezetes volt!
Törpe minoritás 2008.04.11. 11:30:53
Muad'Dib 2008.04.11. 11:01:03
"És amikor azt látom, hogy a cigányok a nyugatinál üvöltöznek, mindenkinek beszolnak, kötekednek, mindezt 50 méterre két rendőrtől bevallom én is rühellem őket"
Világos, de ha ebből arra a következtetésre jutsz, hogy MINDEN cigányt rühellsz, mert MIND üvöltözik, és MIND beszól mindenkinek és MIND kötekszik, akkor rossz nyomon jársz.
Aki egy modortalan zsidó, (cigány, török, meleg, szőke, transzvesztita, ateista, mormon, stb., nem kívánt törlendő) eladó kapcsán arra a következtetésre jut, hogy MINDEN zsidó(..., stb.) modortalan és MIND móresre kell tanítani, az szintén rossz nyomon jár, ráadásul őt nevezzük hagyományosan rasszistának. Ez ellen lehet tiltakozni, ez rosszul eshet, de logikailag nem állja meg a helyét, hogy az ELADÓK tehetnek arról, hogy utálják öket.
"És amikor azt látom, hogy a cigányok a nyugatinál üvöltöznek, mindenkinek beszolnak, kötekednek, mindezt 50 méterre két rendőrtől bevallom én is rühellem őket"
Világos, de ha ebből arra a következtetésre jutsz, hogy MINDEN cigányt rühellsz, mert MIND üvöltözik, és MIND beszól mindenkinek és MIND kötekszik, akkor rossz nyomon jársz.
Aki egy modortalan zsidó, (cigány, török, meleg, szőke, transzvesztita, ateista, mormon, stb., nem kívánt törlendő) eladó kapcsán arra a következtetésre jut, hogy MINDEN zsidó(..., stb.) modortalan és MIND móresre kell tanítani, az szintén rossz nyomon jár, ráadásul őt nevezzük hagyományosan rasszistának. Ez ellen lehet tiltakozni, ez rosszul eshet, de logikailag nem állja meg a helyét, hogy az ELADÓK tehetnek arról, hogy utálják öket.
Muad'Dib 2008.04.11. 11:36:44
srf 2008.04.11. 11:30:53
Igen, de épp azzal van a baj, hogy a bunkó cigány/zsidó/bármilyen kisebbség azért tehet meg szinte bármit, mert ott van a kezében a fegyver: azért bántanak ,mert fasiszta, rasszista állatok. És ez nagyon nincs jól így...
ASzt meg, hogy a cigányság társadalmilag nagyobb arányban termeli ki a bűnözőket, kár tagadni. Aki erről beszél mégis rögtön náci lesz. Pedig a te terminológiádat követve: "de már az anyatejjel szopja az ordas eszméket, családilag, kisközösségileg" ugyanez igaz a cigányságra, ahol a bűnözés hovatovább erénynek minősül.
Igen, de épp azzal van a baj, hogy a bunkó cigány/zsidó/bármilyen kisebbség azért tehet meg szinte bármit, mert ott van a kezében a fegyver: azért bántanak ,mert fasiszta, rasszista állatok. És ez nagyon nincs jól így...
ASzt meg, hogy a cigányság társadalmilag nagyobb arányban termeli ki a bűnözőket, kár tagadni. Aki erről beszél mégis rögtön náci lesz. Pedig a te terminológiádat követve: "de már az anyatejjel szopja az ordas eszméket, családilag, kisközösségileg" ugyanez igaz a cigányságra, ahol a bűnözés hovatovább erénynek minősül.
Törpe minoritás 2008.04.11. 12:24:20
"azért tehet meg szinte bármit,..."
Nem tehet meg szinte bármit. És ha valaki kisebbségi státuszára hivatkozik valamilyen törvénysértés kapcsán, akkor természetesen nincs igaza, a törvény ugyanúgy vonatkozik mindenkire.
"ASzt meg, hogy a cigányság társadalmilag nagyobb arányban termeli ki a bűnözőket, kár tagadni. Aki erről beszél mégis rögtön náci lesz"
Nem, aki arról beszél, hogy a cigányság társadalmilag nagyobb arányban termeli ki a bűnözőket, az nem lesz náci, ha a társadalmi problémák megoldásának módjairól beszél. Ha arról beszél, hogy a cigányság körében általánossá vált szegénység és iskolázatlanság az oka a nagyfokú bűnözésnek. Akkor lesz náci, ha azt mondja, hogy a cigánynak büdös a munka, lenne munkája, ha dolgozni akarna, és a cigányságba genetikailag be van kódolva a bűnözés. Akkor, ha azt mondja valaki, hogy ne a tettei alapján ítéljük meg a másik embert, hanem a bőrszíne alapján.
"ugyanez igaz a cigányságra, ahol a bűnözés hovatovább erénynek minősül"
Attól, hogy valaki nagy szegénységben él, és a bűnözést életviteli modellnek látja addig, hogy maga is bűnöző lesz elég hosszú az út.
Attól, hogy valaki antiszemita családban nő fel, elég hosszú az út addig, hogy bomberdzsekiben masírozzon és zsidót verjen. De ha már ott van, onnantól Btk-s probléma mindkettő, és a bíróságot nem fogja érdekelni az elkövető előélete.
Ami pedig a melegfelvonulásokat illeti, már jóval a Gay Pride előtt voltak "buziverések". Ne fogd rájuk!
Nem tehet meg szinte bármit. És ha valaki kisebbségi státuszára hivatkozik valamilyen törvénysértés kapcsán, akkor természetesen nincs igaza, a törvény ugyanúgy vonatkozik mindenkire.
"ASzt meg, hogy a cigányság társadalmilag nagyobb arányban termeli ki a bűnözőket, kár tagadni. Aki erről beszél mégis rögtön náci lesz"
Nem, aki arról beszél, hogy a cigányság társadalmilag nagyobb arányban termeli ki a bűnözőket, az nem lesz náci, ha a társadalmi problémák megoldásának módjairól beszél. Ha arról beszél, hogy a cigányság körében általánossá vált szegénység és iskolázatlanság az oka a nagyfokú bűnözésnek. Akkor lesz náci, ha azt mondja, hogy a cigánynak büdös a munka, lenne munkája, ha dolgozni akarna, és a cigányságba genetikailag be van kódolva a bűnözés. Akkor, ha azt mondja valaki, hogy ne a tettei alapján ítéljük meg a másik embert, hanem a bőrszíne alapján.
"ugyanez igaz a cigányságra, ahol a bűnözés hovatovább erénynek minősül"
Attól, hogy valaki nagy szegénységben él, és a bűnözést életviteli modellnek látja addig, hogy maga is bűnöző lesz elég hosszú az út.
Attól, hogy valaki antiszemita családban nő fel, elég hosszú az út addig, hogy bomberdzsekiben masírozzon és zsidót verjen. De ha már ott van, onnantól Btk-s probléma mindkettő, és a bíróságot nem fogja érdekelni az elkövető előélete.
Ami pedig a melegfelvonulásokat illeti, már jóval a Gay Pride előtt voltak "buziverések". Ne fogd rájuk!
Dietrich 2008.04.11. 12:35:59
Szerintem, nevén kell nevezni a gyereket! EZ az első lépés a közjó visszanyerése felé. Jelenségek, illetve aggasztó folyamatok elmaszatolása, azok létének tagadása csak mélyebbre nyom minket a mocsárba. A dolgokat nevén kell nevezni! Az is igaz, hogy az általánosítás zsákutcába vezet, de az emberi megismerés folyamataiban a szabályalkotáshoz egy nélkülözhetetlen eszköz. Lehessen már leírni, hogy a "cigány lop/öl, a zsidó meg csal/kirekeszt". Ettől még nem az van ex cathedra kinyilvánítva, hogy MINDEN cigány, illetve MINDEN zsidó! Ezt csak azok szeretik a radikálisokkal szemben kihangsúlyozni, akik jelenleg ennek a Hazánkban folyó hitvány etnobiznisznek a közvetett, vagy közvetlen haszonélvezői! Attól meg nem vagyunk/vagytok/vannak előrébb, hogy egymásra címkéket aggatnak, hogy pl. "NÁCI!" Rendet a fejekbe! (Mert hamarosan késő lesz...)
Muad'dib 2008.04.11. 12:37:13
A nagy szegénységről annyit, hogy akit én ismertem cigányt(volt osztálytársam), a szülei elköltöztek a többi cigánytól és azt mondták, ott nem lehetett megmaradbni, mert folyton az volt a beszédtéma, hogy fújj már milyen menő gimnáziumba járatod a gyereked, milyen öltönyös hülye a férjed, a gyereket folyton bántották. Szóval ahelyett, hogy cél lenne a többségnek a kiemelkedés, inkább kinézik azt aki igyerkszik normálisan élni. A multkori példa is: nehogymár a szegénységtől függjön ások e egy budit a kertben, vagy nem. És igenis amíg ebben a posványban nevelődnek a cigánygyerekek ilyen is lesz mind. És lenne rá megoldás: külön kollégiumokat csinálni már ált.iskolai kortól nekik, ahol tanulnak és megfelelő nevelést kapnak. Persze nem kötelező jelleggel, de lehetne hatni rá, hogy pl. a rakás szoc.juttatást ahhoz kötjük, hogy küldje el tanulni a gyerkeit stb...
Dietrich 2008.04.11. 12:49:54
Muad'dib: igen, érezni egy olyan tendenciát, hogy még a maguk közül kiemelkedőt is inkább visszarántják, mintsem hogy a felemelkedésre törekednének. Az a nagy büdös helyzet, hogy sajnos nagy részüknek inkább fontos a jelenlegi állapot (satus quo) fenntartása a hiábavaló segélyezéssel, a 10 gyerekkel, akiket aztán a többségi társadalom adóiból "nevelnek" (szándékos az idézőjel!) fel a semmire, hogy a társadalmi/szociális/kriminológiai krízis bővített újratermelése valósuljon meg. Többségüknek egyszerűen jövőképük nincs! Lassan létszámukat tekintve olyan mértékig szaporodnak ránk, hogy komoly zsarolási potenciállal bírnak, ami az ellátórendszerek csődjéhez, sőt akár a magyar társadalom széthullásához vezet. Erre kéne a figyelmet irányítani! Közben meg arról folyik a "langyosvíz-vita", hogy ki a nyilas, meg a rasszísta... A kisebbség nagyfokú társadalomképtelenségének minden elemét azért eléggé gyomorforgató a "mélyszegénységgel", meg a "társadalmi kirekesztettséggel" magyarázni! Tán van valami önrészük is a dolgok efféle alakulásában, nem?
Muad'Dib 2008.04.11. 12:52:50
Arról nem is beszélve, hogy vajon én miért nem csinálok 10 gyereket? Pl. mert én tudom, hogy nem tudnám eltartani és bennem igény mutatkozik arra, hogy minden gyerekem megfelelő nevelést ,életkörülményeket kapjon. Viszont ugye van ahol nincs erre igény...
Törpe minoritás 2008.04.11. 12:57:57
És?
"
- Bácsi, van ebben a faluban antiszemitizmus?
- Nincs kérem, de lenne rá igény...
"
"
- Bácsi, van ebben a faluban antiszemitizmus?
- Nincs kérem, de lenne rá igény...
"
Dietrich 2008.04.11. 13:04:12
Muad'Dib: Na igen! Tudatformálás. Itt kéne kezdeni. Azt pedig mikor lehet hatékonyan? Csak gyermekkorban! Kezdeni egy korrekt társadalmi értékeket játékosan, pozitív megerősítéssel közvetítő BENTLAKÁSOS INÉZMÉNYBEN már 3-7 éves korig. Másképp nincs értelme! Más felállásban amit a bölcsöde/ovoda/alsó tagozat fejleszt(ene) rajtuk, azt az otthoni környezet leromobolja!
Jelenleg is folynak szánalamas kísérletek e téren, látszik is az eredmény! Csak ugye a baj ott van, hogy az a bénázás is rohadt sokba kerül nekünk adózóknak, miközben a hatékonyság konvergál a nullához.
Természetesen, ha valaki előhozza, a zárt intézmények személyiségformáló hatását, akkor az rögtön "NÁCI!".
(Hiszen megfosztaná szegény mélyszegény szülőt ("á csháládot") az egyik legstabilabb rendszeres jövedelemforrásától, azt meg ugye nem lehet, mert akkor tán dolgozni a kéne... Az meg rasszizmus!) Nehéz dió!
Jelenleg is folynak szánalamas kísérletek e téren, látszik is az eredmény! Csak ugye a baj ott van, hogy az a bénázás is rohadt sokba kerül nekünk adózóknak, miközben a hatékonyság konvergál a nullához.
Természetesen, ha valaki előhozza, a zárt intézmények személyiségformáló hatását, akkor az rögtön "NÁCI!".
(Hiszen megfosztaná szegény mélyszegény szülőt ("á csháládot") az egyik legstabilabb rendszeres jövedelemforrásától, azt meg ugye nem lehet, mert akkor tán dolgozni a kéne... Az meg rasszizmus!) Nehéz dió!
Törpe minoritás 2008.04.11. 14:02:44
Dietrich 2008.04.11. 13:04:12
"pozitív megerősítéssel közvetítő BENTLAKÁSOS INÉZMÉNYBEN már 3-7 éves korig"
Feltaláltad a Hitlerjugend-táborokat.
Vagy a janicsárság intézményét.
Gratulálok!
"pozitív megerősítéssel közvetítő BENTLAKÁSOS INÉZMÉNYBEN már 3-7 éves korig"
Feltaláltad a Hitlerjugend-táborokat.
Vagy a janicsárság intézményét.
Gratulálok!
Dietrich 2008.04.11. 21:54:47
srf: Hát ez az! Már megint Hitler Jugend, meg táborok, meg janicsárok...
Az a gond, hogy sokan ebben az országban nem bírnak szabadulni a biztonságot adó kliséiktől és a sematikus gondolkodástól. Lásd, fent...
Amúgy, tényleg érdekelne, hogy miként lehet - NEM NÁCI MÓDON, DE HATÉKONYAN - megszakítani azt káros kultúraközvetítési mechanizmust, ami által ez a súlyos társadalmi probléma újratermeli magát??
Lehetőleg valami költségkímélő megoldásról olvasnék, mert már az Isten pénze is elköltetett a fenti problémakör kezelésére.
Az a gond, hogy sokan ebben az országban nem bírnak szabadulni a biztonságot adó kliséiktől és a sematikus gondolkodástól. Lásd, fent...
Amúgy, tényleg érdekelne, hogy miként lehet - NEM NÁCI MÓDON, DE HATÉKONYAN - megszakítani azt káros kultúraközvetítési mechanizmust, ami által ez a súlyos társadalmi probléma újratermeli magát??
Lehetőleg valami költségkímélő megoldásról olvasnék, mert már az Isten pénze is elköltetett a fenti problémakör kezelésére.
Utolsó kommentek