Korábban ezt írtam:
A Daimler telepíteni szeretne egy üzemet, aminek a helyét már jó ideje keresi a Kelet-Európai, avagy Új-EU zónában. Négy ország került szóba, Románia, Szlovákia és Lengyelország mellett Magyarország is, és a döntés végül Magyarország mellett született.
...
Gyártani viszont Szerbiában gyártanék, odáig ér az autópálya, ott folyamatos termelést szerveznék, kedvezôbb bérterhekkel, kedvezôbb adóterhekkel. Persze lehet a rendszert cizellálni is, de a lényeg, hogy a pénz nem szerelembôl mozog.
Mai hír az indexen:
A román befektetési ügynökség szerint a német presztízsmárka kecskeméti gyárának beszállítói a határ túloldalára mennek. Mert olcsóbb a munkaerő és fellendülőben van az autóipari alkatrészgyártás.
Azért az index megtehetné, hogy újraszámolja a négy órát és a tízezer embert.
Utolsó kommentek